Treceți la conținutul principal

Cozonac cu "ciocolata" pentru copii

Numai maine nu-i poimaine si este Craciunul, iar cozonacul se afla pe mesele tuturor, evident ca nici noi nu facem exceptie.
De la mic la mare adoram cozonacul iar pustiulica a mai mancat o sigura data cozonac cu "ciocolata" facut special pentru el, fara zahar, fara indulcitori DAAAR cu "ciocolata"!

Se face super repede pentru ca am pus toate ingredientele in masina de facut paine, dupa dospire am umplut si am copt. Intre timp ne-am jucat, am ras si ne-am fugarit prin casa.
Este simplu si amuzant sa faci cozonaci, nu?



Reteta cozonac pentru copii (si nu numai)
Am pus in aparatul de facut paine in ordinea de mai jos:
- 200 ml lapte cald
- 50 ml ulei vegetal
- 50 gr unt topit
- 2 oua
- coaja de lamaie bio (eu am folosit 1/2 plic), puteti pune si pudra de nucsoara, scortisoara
- o lingurita de miere(pentru copiii cu varsta peste un an)
- 500 gr faina
- 1 plic drojdie uscata

Am setat pe programul de aluat si dospire, adica o ora si jumatate, iar cand a fost gata am scos aluatul din aparat, l-am intins, am uns cu "ciocolata", l-am rulat, apoi in tava sau forme de copt cu el si l-am mai lasat nitel la dospit apoi in cuptor cu el.
Uns usor deasupra cu galbenus de ou amestecat cu putin lapte pentru a face o coaja frumoasa.
A stat la cuptor la temperatura de 180 C pana s-a rumenit, cam vreo 35-40 min.

Reteta "ciocolata"
O banana zdrobita cu furculita amestecata cu 2 linguri de pudra de roscove si vreo 3-4 linguri de nuca rasnita. Daca doriti si bucatele de nuca, puteti taia marunt cu cutitul.

Delicios!!!

Pofta buna si spor la facut cozonaci pentru toti.
_____________________
O parte a retetelor prezentate pe blog si multe altele au fost incluse


http://vixy.ro/precomanda/

Comentarii