Treceți la conținutul principal

Design pentru bebelus (2016)

Pentru ca au fost foarte apreciate si am fost intrebati daca vom oferi cele doua fisiere pentru bebelus si pentru anul 2016, iata ca nu am putut refuza o asemenea cerere si va prezentam noile variante.
Nu am schimbat radical designul pentru ca nu am dorit sa fie contrast puternic intre ele in cazul in care vor fi afisate impreuna.
Spre exemplu, calendarul nostru pe 2015 l-am pastrat pe perete mutandu-l putin mai sus, in acest fel avem inca vizibile informatiile notate in el, in plus, vin foarte frumos unul in completarea celuilalt.

Asa cum spuneam va oferim calendarul 2016 ce poate fi descarcat de aici si tabelul pentru informatii ce poate fi descarcat gratuit de aici. Observati ca am lasat spatiu liber pentru a va putea completa singuri numele bebelusului.

In curand vom prezenta o surpriza mamicilor cu bebelusi mai mari de 6 luni. Ce sa fie oare... ce sa fie oare?






Ador cele doua fotografii de mai jos.

Observati diferentele? :)


Comentarii

  1. P.S. Este superba poza! ��

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult pentru cele două calendare, l-am descărcat acum și pe cel din 2015, au venit la fix, tot amînam să îi trec dimensiunile fetiței mele în agendă, așa, nu mai am nici o scuză! :) An Nou inspirat îți doresc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu