Treceți la conținutul principal

Concurs "Daruim impreuna"

In dimineata aceasta am vazut pe pagina de facebook Vixy ca sunt 998 like-uri si mi-am propus sa organizez un concurs cu premii daca astazi vor ajunge sa fie 999.
Ei bine au trecut de 1000 iar eu revin cu acel concurs de care vorbeam.

Concursul se va numi "Daruim impreuna" (pentru ca mie imi place sa daruiesc am dorit sa va ofer posibilitatea sa daruiti la randul vostru).
Va fi un castigator selectat cu ajutorul random.org si va castiga 2 vouchete a cate 50 lei fiecare avand posibilitatea sa achizitioneze ce doreste din magaznul online vixy.ro. Un voucher este pentru castigator iar cel de-al doilea va ajunge la un/o prieten(a) pe care il/o va numi.

Concursul se va desfasura pe pagina de facebook Vixy si regulile sunt urmatoarele:

- dai like paginii Vixy
- dai share public fotografiei de concurs
- ne spui intr-un comentariu pentru cine doresti cel de-al doilea voucher (ex: pentru @nume )

Concursul se va desfasura in perioada 20 februarie - 6 martie 2014.

Succes tuturor!




Comentarii