Treceți la conținutul principal

Tutorial: Cutii stelute 3D

Ce parere aveti de cutiutele marturii facute din hartie de calc? 
Mie mi se par misterioase, sunt semitransparente si poti intui ce se ascunde in interior sau poti avea surprize.



Daca ar face parte dintr-o tema pentru un eveniment... ca este vorba de o nunta, sau de un botez chiar si o petrecere aniversara voi cu ce culori ati combina aceste stelute cutii 3D pentru marturii? Eu le vad alaturi de un albastru intens sau bleumarin...


Si daca tot am adus in discutie evenimentele, iata cum puteti sa transformati steluta, cu ajutorul unui post-it, intr-o cometa ce poate fi un cartonas cu numele invitatului, astfel avem 2 in 1.


Spuneam in titlu ca este un tutorial, asta si doresc sa fie pentru ca in urmatoarele 3 imagini veti vedea cum se fac stelutele 3D.

Observati in prima imagine cele doua pentagoane rosii adaugate de mine pe imagine pentru a identifica forma desfasurata a cutiutei. Unul dintre pentagoane are 4 aripioare, iar 3 le vom indoi si le vom lipi de celalalt pentagon.
In ultima imagine liniile rosii reprezinta indoituri ale formei iar dupa ce s-au lipit aripioarele impingeti spre interiorul pentagonului unde am semnalizat sagetile galbene. Unde este sageata verde va ramane capacul, aceasta aripioara va ramane nelipita pentru a putea umplu cutiuta cu bunatati.



De fiecare data cand primesc un colet Tuxie trebuie sa faca inventarul cu tot ce am primit iar cutiile sunt analizate foarte amanuntit, chiar si cand nu mai au nimic in interior, sa nu cumva sa nu fi ratacit eu ceva.
De data aceasta am primit multe minunatii de la Klipa si cum bine observati felina a luat la pipait hartia de matase.

 
 Iar pentru cutiutele din hartie de calc din acest tutorial am folosit acest model. Galben + buline = combinatia perfecta.


Comentarii

  1. Superb! Trebuie sa incerc si eu:) Iar Tuxie mereu pe faza, sa descopere tot:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina. Sunt foarte incapatoare iar punguta cu Skittles nu a fost suficienta sa umplu o steluta. :))

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa.Ma bucur ca ai pus si magazinul de unde ai luat calcul:)si iti multumesc si pentru tutorial.:)!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase şi întradevăr semitransparenţ le face deosebite.
    Mă gândesc că acest galben ar trebui asortat cu culoarea dominantă a nunţii/botezului pe care o aleg mirii sau părinţii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super dragute! Sunt perfecte pentru cadouri dulci :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Amazing DIY with these star boxes c: Xx

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi,

    Where is the tutorial, please...?

    Thx

    RăspundețiȘtergere
  7. Thanks for the tutorial!! Nice boxes! I will give it a try!

    RăspundețiȘtergere
  8. Che materiale hai usato? Non sembra carta...

    RăspundețiȘtergere
  9. I can't read the instructions! Anybody know if this is available in English? These would make wonderful gifts for some people I know.

    RăspundețiȘtergere
  10. Great tutorial, nice idea! Thanks :)

    RăspundețiȘtergere
  11. We love stars (they are in our logo) so we LOVE LOVE LOVE this Diy

    RăspundețiȘtergere
  12. Gostei muito dessa estrelinha! Obrigada! Heloisa, Brasil.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu