Treceți la conținutul principal

I love cats

La sfarsitul lui 2012 pe parcursul a 7 saptamani, in fiecare miercuri, v-am prezentat o serie cum sa ambalam cadourile pentru Craciun. Pentru ca luna februarie este dedicata indragostitilor eu incep sa-mi fac incalzirea de acum. :)
M-am gandit sa incep un nou proiect in care sa prezint, in fiecare miercuri din luna ianuarie, ce iubesc.
Seria se va numi "I love..." iar proiectul care deschide noua provocare este un tutorial care arata ca "I love cats".



Iata cum am schimbat aspectul unui tricou simplu iar mesajul "I love cats" a pus stapanire pe acesta.
Materiale necesare:
1. tricou;
2. vopsea pentru textile;
3. pensula cu burete;
4. banda adeziva;
5. o foarfeca (am uitat sa o includ in fotografie).

Pasul 1: Faceti litere sau orice alt desen lipind banda adeziva pe tricou.
Pasul 2: Aplicati vopsea pentru textile.
Pasul 3: Lasati sa se usuce vopseaua. Nu fortati uscarea expunand tricoul la soare sau langa sursa de caldura.
Pasul 4: Dezlipiti banda adeziva.



Nu uitati sa puneti un carton in interiorul tricoului, daca aplicati vopseaua intr-un strat gros este posibil ca aceasta sa patrunda prin tesatura si sa pateze spatele tricoului. Dupa ce s-a uscat si ati desprins banda adeziva poate este nevoie sa folositi fierul de calcat pentru a fixa vopseaua, trebuie sa verificati instructiunile tipului de vopsea aplicata pe tricou.

 

Dupa ce ati facut modelul dorit din banda adeziva incercati sa presati bine cu mana fiecare bucatica astfel va asigurati ca s-a lipit bine de tricou iar vopseaua nu va patrunde pe sub banda.

Sper ca v-am facut pofta sa va jucati cu tricourile care nu mai prezinta interes si astept sa imi aratati si mie rezultatul vostru. 

 

Comentarii

  1. bine, atunci diseara asta fac..ba nu ca pap tort cu nepotelul..maine sigur! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupaceli, tort... o sa fie distractie! La multi ani pustiului!
      Sunt tare curioasa ce idee ti-a venit, sa nu uiti sa imi arati. :)

      Ștergere
  2. Mi se pare normal să deschizi seria cu "i love cats", altfel n-ar mai fi vorbit Tuxie cu tine :D
    Am să încerc şi eu ideea, mai ales că am tot necesarul la îndemână

    RăspundețiȘtergere
  3. ce idee minunata, o sa imi fac si eu unul cat de curand insa schimbam textul :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu