Treceți la conținutul principal

Confetti si facelift suport pixuri

Impaturesc de mai multe ori o bucata de hartie colorata si perforez din loc in loc, sunt doi pasi pentru a-mi face confetti. Hartia gaurita nu e de aruncat ci poate sa-mi fie de ajutor pentru un "facelift" facut cutiutei de parfum in care imi tin pixurile. Putin lipici si gata!
 
Acum sunt "sechestrata" la domiciliu, cu un concediu medical zdravan iar sotul meu este langa mine si atunci cand nu este langa mine... :) Dana de la Papuchette a facut posibil acest lucru.


Am in lucru si o cana cu un tigru iar curand va ajunge la destinatar, mai trebuie sa ii aplic vopseaua pe care poti scrie cu creta.

 


Comentarii

  1. Art deco. It doesn't mean what you think it means.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mara thanks for the comment. It's not that design style which appeared during the 1920s it's only decorative art applied on decorating objects for practical use. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu